به دلیل محبوبیت این کامیون‌های اروپایی، شرکت‌های زیادی در راستای واردات کشنده ولوو تلاش می‌کنند که یکی از آن‌ها بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق است. این شرکت نمایندگی کمپانی ولوو را داشته و چندین سال است که واردات کامیون ولوو را بر عهده دارد.این شرکت به عنوان حامی و حمایت کننده در راستای خدمت رسانی و نوسازی و گشایش مشکلات ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور یکی از شرکتهای موفق و خوشنام در جهت واردات کشنده VOLVO TRUCKS در خدمت مشتریان عزیز این ناوگان و میهن عزیزمان ایران میباشد. شرکت اعتماد تجارت محیا شرق با تعامل و همکاری سازنده در جهت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان خود خدمات پس از فروش کامیون ( کشنده ) های وارداتی ولوو را در سریع ترین زمان ممکن از شرکت سایپا دیزل موتور دریافت مینماید.

واردات کامیون ولوو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق

شرکت واردات کامیون اروپایی ولوو

شرکت وارد کننده کشنده ولوو اعتماد تجارت مهیا شرق هرگونه کالا را از اروپا و سراسر دنیا وارد کشور می‌کند. جالب است بدانید که شرکت ما دارای مجوز واردات کشنده است و خیلی کم پیش می‌آید که یک شرکتی بتواند این مجوز را کسب کند.

به همین دلیل با وجود خدمات گسترده و متفاوت، اصلی‌ترین خدمات ما ترخیص انواع ماشین‌های سنگین و کشنده است. مجموعه اعتماد تجارت محیا شرق که یک شرکت بین الملی است، توانایی ارائه خدمات متنوع در زمینه صادرات و واردات انواع کالا را دارد.

واردات کامیون ولوو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق
واردات کامیون ولوو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق

خرید کشنده ولوو

ولوو کشنده یک ماشین سنگین محبوب و پرطرفدار است. 

بسته به نوع باری که قصد حمل و نقل و جابه جایی آن را دارید نکات ویژه ای را باید برای خرید این کالا در نظر بگیرید.

به این منظور لازم است قبل از خرید ولوو حتما با مشاور در این زمینه مشورت کنید، چراکه خرید ماشین سنگین به نوعی یک سرمایه گذاری محسوب شده و قبل از هر سرمایه گذاری باید از چالش ها و موارد مربوط به آن آگاهی لازم را کسب نمود.

مشاوران ‌‌اعتماد تجارت محیا شرق در هر ساعت آماده پاسخگویی به شما هستند ، از طریق شماره‌ تماس‌ ۰۹۱۵۱۰۸۳۶۷۱ از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

واردات کامیون ولوو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق

مختصری در مورد شرکت VOLVO TRUCKS

ولوو تراکس یک تولید کننده کامیون پیشرو در جهان است که متعهد به پیشرفت و شکل دادن به چشم انداز آینده حمل و نقل پایدار است. این شرکت راه حل های حمل و نقل کلی را در بخش متوسط تا سنگین ارائه می دهد و مشتریان را در بیش از 130 کشور دنیا پشتیبانی می کند. پایه و اساس و ارزش های اصلی این شرکت :

  • کیفیت
  • ایمنی
  • مراقبت از محیط زیست میباشد .
واردات کامیون ولوو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق

شعار شرکت VOLVO ( توسط مردم – برای مردم ) میباشد

رشد جمعیت، شهرنشینی، دیجیتالی شدن و رشد مداوم طبقه متوسط روندهایی هستند که منجر به افزایش نیاز به حمل و نقل پایدار می شوند. شرکت VOLVO TRUCKS در تمام اقدامات خود در نظر دارد که چگونه تأثیرات آب و هوا را کاهش دهد، از منابع جهان به طور مؤثرتر استفاده کند و تجارت را مسئولانه تر انجام دهد. و توجه دارد بهبود بهره وری در حمل و نقل از طریق فن آوری های جدید ضروری خواهد بود و صنعت این شرکت در حال گذراندن چیزی است که شاید بزرگترین تحول آن باشد.

واردات کامیون ولوو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق

ارزش های اصلی شرکت VOLVO TRUCKS

میراث برند سوئدی ، محصولات و ارزش های این شرکت را شکل داده است. سوئد کشوری پهناور و کم جمعیت با آب و هوای خشن است. این شرایط فرهنگی را شکل داده است که برای محصولات بادوام، کاربردی و قابل اعتماد ارزش قائل است.

ارزش های اصلی این شرکت کیفیت، ایمنی و مراقبت از محیط زیست بخشی از DNA و همچنین سنگ بنای توسعه محصولات خود میباشد.

این شرکت کامیون هایی را ارائه می دهد که به وعده های خود عمل می کنند و با توجه به نیازهای راننده طراحی شده است .

پیشرفت برای چندین دهه

در سال 1927، اولین خودروی سری ولوو، ولوو ÖV4، از خط تولید در لوندبی در گوتبورگ، سوئد خارج شد. در فوریه 1928، اولین کامیون ولوو همان خط مونتاژ را ترک کرد – در ساختمانی در نزدیکی جایی که امروز دفتر مرکزی ولوو تراکس در آن قرار دارد. داستان کامیون‌های ولوو فقط در مورد فرآیند ساخت، ایجاد، توسعه و اصلاح وسایل نقلیه این شرکت نیست.

همچنین داستانی در مورد پیشرفت کامیون به طور کلی است. مهم نیست که چگونه این شیوه حمل و نقل از چیزی لوکس – مکمل قطارهای کالا، کشتی های باری، و حتی اسب ها و گاری ها – به یکی از اصلی ترین روش های حمل و نقل تبدیل شد که جهان امروز را به حرکت در می آورد.

لوگو-_اعتماد-تجارت-محیا-شرق

لینک‌ های مفید

واردات از چین به ایران

حمل و نقل دریایی

ارسال بار با هواپیما

خرید عمده از علی بابا

منبع‌یابی کالا از چین

دسترسی‌ سریع

وبلاگ

سوالات متداول

شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق

شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق در زمینه‌ی خدمات بازرگانی اعم از، واردات و صادرات و ترخیص از صفر تا صد کلیه‌ی فرآیند بازرگانی در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

ارتباط با مجموعه بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق

دفتر مرکزی :

خراسان رضوی،‌ مشهد مقدس

بزرگراه وکیل‌آباد، وکیل‌آباد ۵۹

خیابان شریف ۹، پلاک۵، طبقه دوم

تمام حقوق وبسایت برای شرکت اعتماد تجارت محیا شرق محفوظ است.

طراحی و توسعه توسط grandgroups. ir

پیمایش به بالا