پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده داف


کمپانی داف یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان کامیون‌های سنگین در اروپا و سراسر دنیاست. این کمپانی در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد و از آن زمان به خلاقیت، نوآوری و کیفیت مشهور شده است. کشنده‌های داف، از جمله محصولات محبوب این کمپانی هستند. اجزای اصلی یک کشنده شامل کابین و محور است. کابین‌ها در بلژیک تولید می‌شوند و محورها نیز در هلند. این کشنده‌ها معمولاً دو محوره هستند، اما ممکن است با تعداد محور بیشتر نیز تولید شوند. مشخصات فنی کشنده‌های داف شامل قدرتمندی، وزن، تعداد چرخ‌ها و سایر جزئیات می‌شود. از مدل‌های معروف کشنده داف می‌توان به DAF XF105، DAF CF و DAF LF اشاره کرد. این مدل‌ها با قدرت و کیفیت خود، در جاده‌ها به زیر سلطه‌ی خود در می‌آیند.

در این مقاله قصد داریم تا پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

با شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق، ارائه دهنده خدمات بازرگانی همراه باشید

پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف

کشنده داف مدل XF :

در سال ۲۰۱۸، کشنده داف مدل XF، توانست عنوان برترین کامیون سال را در این صنعت به خود اختصاص دهد .این مدل در کنار طیف وسیعی از ایمنی ، استقامت، کیفیت و راحتی ، امکانات بی نظیری را به خریدارن خود ارائه داده است ،این محصول در دو مدل XF 530 , XF 105 عرضه شده است

از سری مشخصات کشنده داف مدل XF 530 می توان به موتور پیشرفته با مصرف پایین آن که دارای حجم ۱۳ لیتری بوده و توانایی تولید ۵۳۰ اسب بخارو دور موتور 1675 بر دقیقه و استاندارد آلایندگی یورو 6 اشاره کرد.

در ادامه مقاله پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف از سری مشخصات داف مدل XF105 می توان به ظرفیت موتور 13 لیتر، قدرت 510 اسب بخار ، استاندارد آلایندگی یورو 6 ، شش سیلندر از نوع خطی ، گیربکس ساخت آلمان فول اتومات با قابلیت تبدیل به دستی ،سیستم ترمز دیسکی و کمکی و تعداد دنده ۱۲ دنده در جلو و ۶ دنده درعقب اشاره کرد . طول این کشنده حدود 6.16 و عرض آن 2.55 متر و وزن ناخالص آن 20.5 تن می باشد .همچنین وزن ترکیبی این کشنده در حدود 44 تن است

پرفروش‌ترین-مدل‌های-کشنده‌-داف-کشنده-داف-مدل-XF

امکانات فنی و ویژگی ها :

در ادامه معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف به معرفی امکانات فنی و ویژگی‌های این مدل می‌پردازیم :

سیستم هشدار دهنده خروج از خط

 با نام (LDWS) یک دستیار رانندگی هوشمند است که نگهدارنده کشنده در بین خطوط در حین رانندگی می باشد که در صورت خروج راننده از خط جاده علاوه برارسال هشدارهای لازم به راننده ، وسیله را در فاصله دو خط نگه می دارد

سیستم هشدار برخورد جلو هوشمند

 با نام (FCW)  یک سیستم ایمنی فعال است که با رعایت حداقل فاصله مجاز از خودروی مقابل از نزدیک شدن و برخورد به خودروی روبرو جلوگیری می کند. این امکان بوسیله نوعی هشدار بصری که با ایجاد علائم و صدا در داشبورد ، راننده را از وجود خطردر روبرو آگاه می کند

کروز کنترل پیش بینی کننده

 این ویژگی علاوه بر تعیین لوکیشن دقیق کشنده از طریق فناوریGPS ، سرعت کشنده را در یک محدوده مشخص حفظ می کند.

کروز کنترل تطبیقی

این سیستم از طریق جمع آوری اطلاعات به وسیله ی سنسورهای مختلف مانند رادار ، لیدار و کمربند هوشمند خودروهای جلویی را تشخیص داده و سرعت مناسب جهت حفظ فاصله طولی ایمن از خودروی جلویی را تنظیم می کند .

سیستم کنترل پایداری خودرو

  سیستم ترمز الکترونیکی کشنده داف با تنظیم میزان چرخش تایرها از طریق اعمال نیروی ترمز روی آنها چسبندگی کشنده را افزایش داده و از انحراف و اصطلاحا قیچی کردن کشنده جلوگیری و آن را به وضعیت عادی برمی‌گرداند. به این ترتیب خطر بروز حادثه و انحراف را به حداقل ممکن می رسد.

سیستم ترمز اضطراری پیشرفته

 در این سیستم هوشمند چنانچه مانعی توسط کشنده تشخیص داده شود و از راننده ورودی دریافت نشود، به طور خودکار سرعت کشنده را کاهش می دهد.

از سری امکانات دیگر این محصول می توان به سیستم ضدسرقت ایموبلایزر، کروز کنترل، یخچال ۴۲ لیتری ، کولر و بخاری درجا، دو تختخواب ، آینه‌ها و شیشه های تمام برقی، نردبان آلومینیومی ، سیستم سوخت رسانی ادبلو و غیره اشاره نمود.

پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف :

امروزه مدل های مختلفی از کشنده ها اعم از مدل های اروپایی و حتی چینی با قدرت های بالای 500 اسب بخار روانه ی بازار شده اند .

در ادامه مقاله معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف یکی از ویژگی های این محصول استفاده از توربوشارژو سیستم احتراق با طراحی جدید می باشد که نقش چشمگیری در کاهش سوخت این کشنده دارد همچنین طراحی منحصر به فرد در رینگ ،پیستون ،پمپ روغن و خنک کننده های موتور به نحوی است که از کمترین میزان استهلاک برخوردار است.

این کشنده از آخرین نسل گیربکس های اتومات برند تراکتور بهره برده و در دو مدل ۱۲ و ۱۶ سرعته اتومات عرضه شده است .

کیفیت و عملکرد بی نظیر این گیربکس ها در حدی می باشد که تجربه رانندگی همانند با خودروی سواری اتومات را به فرد می هد.

در خصوص ابعاد این محصول دارای ۶۱۶ سانتیمتر طول، ۲۵۰ سانتی متر عرض و ارتفاع ۴۰۳ سانتی متر است. فاصله محوری در مدل های مختلف بین ۳۸۰ و ۳۶۰ سانتی متر متغیر می باشد . این کشنده دارای وزن حدوداً ۸۲۰۰ کیلوگرم بوده و حداکثر ظرفیت خالص آن برابر ۱۹ هزار کیلوگرم است اما تا 44 قابلیت حمل بار را دارد.

پرفروش‌ترین-مدل‌های-کشنده‌-داف-کشنده-داف-مدل-LF

کشنده داف مدل LF :

در ادامه معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف به معرفی کشنده LF می‌پردازیم :

این مدل از کشنده‌ تولید شده توسط شرکت داف، به منظور کاربردهای نیمه متوسط و نسبتا سبک، طراحی شده است که در سال های اخیر متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است . مشخصات فنی این کشنده، حجم و قدرت موتورو نیز ابعاد آن، نسبت به مدل XF پایین تر و کوچک تر می‌باشد. ظرفیت کشنده داف سری LF، حداکثر ۵ الی ۷ تن است و از سری مصارف این مدل می‌توان به جابه‌جایی بار در سطح شهرو استان، حمل بار مواد غذایی پخش و توزیع ،حمل ابزار الات و نیز جابه جایی اثاثیه، اشاره نمود.

از سری مشخصات این مدل می توان به قدرت موتور 213 اسب بخار ، حجم 4.5 لیتر ، شاخص آلایندگی یورو 6 ، ظرفیت باک 430 لیتر، حجم ادبلو 25 لیتر و قدرت تحمل بار تا نهایتا 8500 کیلوگرم اشاره نمود .

پرفروش‌ترین-مدل‌های-کشنده‌-داف-کشنده-داف-مدل-CF

کشنده داف مدل CF :

در ادامه معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف به معرفی کشنده CF می‌پردازیم :

در ادامه مقاله معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف،‌از دیگر انواع کشنده برند داف، می‌توان به سری CF اشاره نمود. این مدل از انواع پرفروش و محبوب این کمپانی به شمار می‌آید. سری CFنیز نسبت به سری XF، دارای قدرت و ابعاد کوچک تری است. همچنین حجم موتور این سری نیز از سری XF تا حدودی کمتر می باشد. سری CF، برای مسافت‌های کوتاه تر و کاربری‌های متوسط تا نیمه‌ سنگین توصیه می شود.

در ادامه مقاله معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف مدل CF85 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این سری است، که به برخی از مشخصات آن اشاره خواهد شد

قدرت موتور این مدل ۴۶۰ اسب بخار است ، نوع گیربکس دستی ، شاخص آلایندگی آن یورو ۳ و تعداد دنده ۱۶ عدد می باشد .

جمع‌بندی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف :

جمع‌بندی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف
مدل
مناسب برای
ویژگی‌ها
CF

حمل بار در شهر و بین شهری

طراحی زیبا، مصرف کم سوخت، راحتی رانندگی

LF

حمل بار در شهر

کابین کوچک‌تر، مناسب برای محیط‌های شهری

XF

حمل بار بین شهری و بین‌المللی

طراحی زیبا، موتور قدرتمند، امنیت بالا

مشاوره رایگان پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده داف :

در مقاله معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های کشنده‌ داف سعی شد سه مدل از محبوب ترین کشنده های داف XF، CF و LF همراه با مشخصات و ویژگی های آنها را به شما معرفی کنیم . توصیه ما همواره این است که پیش از خرید هر کدام از این محصولات ، از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید .

دفتر مرکزی :

شماره همراه :

لوگو-_اعتماد-تجارت-محیا-شرق

لینک‌ های مفید

واردات از چین به ایران

حمل و نقل دریایی

ارسال بار با هواپیما

خرید عمده از علی بابا

منبع‌یابی کالا از چین

دسترسی‌ سریع

وبلاگ

سوالات متداول

شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق

شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق در زمینه‌ی خدمات بازرگانی اعم از، واردات و صادرات و ترخیص از صفر تا صد کلیه‌ی فرآیند بازرگانی در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

ارتباط با مجموعه بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق

دفتر مرکزی :

خراسان رضوی،‌ مشهد مقدس

بزرگراه وکیل‌آباد، وکیل‌آباد ۵۹

خیابان شریف ۹، پلاک۵، طبقه دوم

تمام حقوق وبسایت برای شرکت اعتماد تجارت محیا شرق محفوظ است.

طراحی و توسعه توسط grandgroups. ir

پیمایش به بالا