امروزه شرایط واردات ماشین‌های سنگین به دلیل کسب مجوزها و استانداردهای لازم نسبت به گذشته مساعدتر شده است. واردات کشنده رنو از جمله‌ این ماشین‌ها به شمار می‌رود که از لحاظ آلایندگی مطابق با استانداردهای لازم طراحی شده‌اند. این کامیون‌ها دارای میدان دید وسيع هستند و امکاناتی از جمله شیشه بزرگ، صندلی اتوماتیک، بخاری، کولر وغیره دارند. جابه‌جایی آسان بارها به دلیل طراحی با فناوری‌های روز دنیا از مزیت کامیون رنو است.

شرکت وارد کننده کشنده رنو

در انواع کشنده‌های رنو با آزاد شدن واردات ماشین‌های سنگین امکان ورود به کشو ایران را دارند. متقاضیانی که قصد خرید این محصول را دارند باید قبل از انجام هرگونه اقدلمی اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنند. از این رو شما می‌توانید برای بدست آوردن اطلاعات کافی در زمینه کشنده‌های رنو از کارشناسان ما در شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق با شماره ۰۹۱۵۱۰۸۳۶۷۱ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

واردات-کامیون-های-رنو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق

فروش کشنده رنو وارداتی

شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق جزء معدود مجموعه‌هایی می باشد که دارای مجوز واردات کشنده است.

به همین دلیل واردات و ترخیص کشنده وارداتی renault از اصلی‌ترین خدمات آن است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

واردات-کامیون-های-رنو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق

قیمت کامیون رنو وارداتی

قیمت کشنده رنو وارداتی با توجه به عوامل مختلفی متغیر است، این فاکتورها شامل امکانات و داشتن قابلیت‌های مدرن در کاپوت و کابین راننده است که قیمت آن را تحت تاثیر قرار داده است.

واردات-کامیون-های-رنو-توسط-اعتماد-تجارت-محیا-شرق

خرید کامیون رنو وارداتی

پیش از خرید کامیون رنو وارداتی نیاز به یکسری اطلاعات و دانش تخصصی دارید که بتوانید تجارت خوبی را تجربه کنید. شرکت اعتماد تجارت شرق شما را در کلیه مراحل ورود ، ترخیص و تحویل کالا از گمرک در حداقل هزینه و زمان ممکن یاری خواهد کرد.


لوگو-_اعتماد-تجارت-محیا-شرق

لینک‌ های مفید

واردات از چین به ایران

حمل و نقل دریایی

ارسال بار با هواپیما

خرید عمده از علی بابا

منبع‌یابی کالا از چین

دسترسی‌ سریع

وبلاگ

سوالات متداول

شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق

شرکت بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق در زمینه‌ی خدمات بازرگانی اعم از، واردات و صادرات و ترخیص از صفر تا صد کلیه‌ی فرآیند بازرگانی در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

ارتباط با مجموعه بازرگانی اعتماد تجارت محیا شرق

دفتر مرکزی :

خراسان رضوی،‌ مشهد مقدس

بزرگراه وکیل‌آباد، وکیل‌آباد ۵۹

خیابان شریف ۹، پلاک۵، طبقه دوم

تمام حقوق وبسایت برای شرکت اعتماد تجارت محیا شرق محفوظ است.

طراحی و توسعه توسط grandgroups. ir

پیمایش به بالا